قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 19
کد خبر: ۷۱۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 اعلام شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار شنبه 29 آذر

در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 128 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 780 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 400 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 250 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 380 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 128 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 890 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت ارز و طلا نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش داشته است. فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال 26 هزار تومان به کانال 25 هزار تومان بازگشت.

بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 25 هزار و 780 تومان، یورو 31 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 100 تومان اعلام شده است . 

در صرافی‌های بانکی هم امروز قیمت فروش دلار  25 هزار و 750 تومان و قیمت خرید دلار با اختلاف 1000تومانی نسبت به قیمت فروش، 24 هزار و 750 تومان تعیین شده است.نرخ فروش یورو  معادل 31 هزار و 600 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 6500 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: شنبه 29 آذر 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25  هزار و 750

قیمت دلار (بازار آزاد)

25  هزار و 780

قیمت یورو (صرافی بانکی)

31 هزار و 600

قیمت یورو (بازار آزاد)

31 هزار

قیمت درهم

7 هزار و 100

قیمت پوند

34 هزار و 628

بروز رسانی: ‌شنبه 29 آذر ساعت 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون و 400 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 850 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 300  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 250 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 380 هزار

بروز رسانی: شنبه 29 آذر ساعت 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 128  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 506  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 890  هزار

انس طلا(دلار)

1876.6

 

طلا متوقف شد

به نظر می‌رسد پس از یک صعود چشمگیر در بازار فلزات گرانبها، ثبات قیمت در این بازار پدیدار شده باشد. روند صعودی قیمت طلا با تایید سیاست تسهیل پولی از سوی فدرال رزرو و افزایش امید به تصویب بسته دوم محرک مالی ایالات متحده، در شرایط بهتری قرار گرفته است. اگرچه در معاملات روز گذشته که آخرین روز معاملاتی هفته هم بود طلای آتی فوریه با کاهش 0.60 دلاری به قیمت 1890.10 دلار و نقره آتی مارس در بازار کومکس نیویورک با 0.076 دلار کاهش به قیمت 26.11 دلار در هر اونس معامله شد.

 

بازارهای جهانی سهام روز گذشته روند ترکیبی داشتند. در ایالات متحده هر سه شاخص اصلی اما آخرین روز معاملاتی هفته را نزولی به پایان بردند. طی معاملات طول هفته و پیش از آغاز تعطیلات کریسمس و پایان سال ریسک پذیری معامله گران و سرمایه گذاران افزایش قابل توجهی یافته است. این در حالی است که پس از پایان جلسه FOMC مشخص شد که فدرال رزرو ایالات متحده سیاست تسهیل پولی خود را حداقل تا دو سال آینده تمدید کرده است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

همزمان کنگره در حال نزدیک شدن به توافق در مورد بسته دوم محرک مالی برای خانوارها و مشاغل آمریکایی است. در عین حال امید نسبت به ایجاد یک توافق میان اتحادیه اروپا و انگلیس پیش از تکمیل روند برگزیت افزایش یافته است؛ اینها اخبار خوبی است که در حال حاضر بازار بر روی آنها متمرکز شده اما گفته می‌شود همزمان اتفاقات منفی در حال به وقوع پیوستن است: افزایش موارد ابتلا به کووید - 19 در ایالات متحده که ممکن از پیش از تزریق گسترده واکسن به وخامت بیشتری برسد، ممکن است ضربه جدیدی به اقتصاد جهانی وارد کند که ناشی از شروع دوباره محدودیت‌ها خواهد بود.

 

از جمله ویژگی‌های بازار طی هفته گذشته افزایش یکباره قیمت بیت‌کوین و برخی دیگر از رمزارزها و ثبت رکوردهای جدید بود. این محرک جدید بازارهای مالی بازبینی‌های متفاوتی از سوی سرمایه گذاران دریافت کرده است. برخی بیت‌کوین را طلای جدید می‌خوانند اگرچه انتقادات زیادی هم به این دیدگاه وارد شده است، از جمله آنکه قطعی اینترنت و یا هر مشکلی در سیستم کامپیوتر می‌تواند این دارایی را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین روز گذشته بانک ژاپن در جلسه سیاست پولی خود اعلام کرد برنامه دارد تا خرید اوراق قرضه را افزایش داده و همچنین برنامه امداد همه گیر در پی شیوع کرونا را تا شش ماه دیگر تمدید کند.

 

شاخص دلار آمریکا روز گذشته پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح دو سال و نیم گذشته در یک جهش شدید قرار گرفت؛ در بازارهای مهم خارجی قیمت نفت خام آتی ژانویه نیمکس اندکی کاهش یافت و به قیمت 48.30 دلار در هر بشکه معامله شد؛ بازده معاملات آتی خزانه داری آمریکا (اوراق قرضه ده ساله) در محدوده 0.92 درصدی معامله شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

بازار ارز همچنان در مدار نزولی

بازار ارز همچنان در مدار نزولی است. دلار در این ساعت از معاملات (۱۶:۲۰) به ۲۵۴۸۰تومان کاهش یافت و یورو با نرخ ۳۰۹۰۰تومان ثابت ماند. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۵۲۴۲ و یوروبه ۳۰۷۶۷تومان رسید.

نرخ خرید دلار هم در صرافی‌ها ۲۴۶۸۳ و یورو ۳۰۰۸۳تومان است.
دلار به پایین‌ترین قیمت سه هفته گذشته رسید.

 

کانون صرافان قیمت انواع ارز در بازار امروز ۲۹آذر ماه را اعلام کرد. دلار آزاد با ۳۰۰تومان کاهش نسبت به پنجشنبه، به کمترین نرخ خود طی سه هفته گذشته رسید. بر این اساس قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در بازار آزاد ۲۵۶۰۰ و یورو هم با ۳۰۰تومان کاهش ۳۰۹۰۰تومان است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه 29 آذر 99 + جدول

در صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۵۵۵۶ و یورو ۳۱۰۲۸تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید این ارز‌ها از فروشنده به ترتیب ۲۵۰۴۶ و ۳۰۴۶۱تومان اعلام شد.

 

امروز نرخ ارز در سامانه نیما اندکی افزایش یافت، به این ترتیب قیمت فروش دلار در این سامانه به ۲۵۷۷۸ و یورو به ۳۱۲۸۵تومان رسید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
طلا گران میشود یا ارزان
تحلیل های برگزیده